- Головна
- Заміна мастила в МКПП і АКПП
Заміна мастила в МКПП і АКПП
Мастило для АКПП - це особливий сорт мастила, спеціально випускається для коробки автомат, тому містить в назві напис - ATF (automatic transmission fluid). Щоб АКПП служила якомога довше, їй необхідно мастило ATF, причому в точно заданому обсязі.
- Підвищений рівень мастила в АКПП знижує його функцію теплоотведенія від АКПП, виникає перегрів, масло спінюється і втрачає в'язкість.
- Недостатня кількість мастила ATF в АКПП тягне захоплення повітря разом з рідиною. Знижується тиск і тепловіддача, мастило стає менш щільним.
- При низькому рівні мастила ATF в коробці автомат, вона може видавати шум, гудіти, перемикати передачі з затримкою. У такому режимі АКПП може досить швидко вийти з ладу.
Щоб вирішувати перераховані вище завдання, необхідно стежити за станом і рівнем мастила в АКПП. З нашого досвіду, фільтр АКПП і мастило підлягають заміні від 80 тис. км пробігу.
МКПП Mitsubishi Pajero має головну перевага перед автоматичними коробками - невибагливість. Однак, незважаючи на надійність, коробка передач все ж вимагає обслуговування. Для Паджеро інтервал заміни мастила механічної коробки передач становить 40 000 км. Якщо нехтувати даним регламентом можлива поява стружки в олії при перевищенні пробігу (мастило втрачає свої властивості і з'являється знос шестерень МКПП).