- Головна
- Заміна мастила в інших вузлах та агрегатах
Заміна мастила в інших вузлах та агрегатах
заміна мастила в мосту (редукторі), в роздавальної коробці, в гідропідсилювачі керма
Якщо брати до уваги всі технічні процедури, то заміна мастила в редукторі на Мітсубісі Паджеро проводиться не так часто, але процедура - надзвичайно важлива. Редуктор є особливим шестерним механізмом, який з'єднує дві осі, що відповідають за переробку потужності мотора і її передачу на колеса. Він дозволяє колесу виконувати обертання з різними частотами.
Фактори, що впливають на експлуатаційний термін мастила в редукторі:
- проникнення повітря в систему;
- окислення і скупчення продукту розпаду масла;
- зниження в'язкості мастила;
- порушення герметичності.
Рідина гідропідсилювача керма (ГУР) в Mitsubishi Pajero являє собою масло, за допомогою якого передається опір від насоса до гідроциліндра, а також змащує всі пари тертя. Сама система ГУР є гідравлічною системою Мітсубісі Паджеро, частиною механізму рульового управління, щоб було легше крутити кермо і задавати траєкторію руху. При відмові ГУР керувати автомобілем можливо, але кермо буде важко повертати, він стане важким.
Швидка профілактика і огляд ГУР Mitsubishi Pajero включає в себе: контроль рівня мастила ГУР і його якості в розширювальному бачку ГУР, перевірку натягу ременя приводу на насос ГУР Мітсубісі Паджеро, оцінку стану шлангів - тріщини, потьоки, запотівання, а також пошук протікання в місцях з'єднань елементів ГУР.